I used to rule the world

Äntligen är det fredag och jag ska inte jobba kväll, woohooo :D

Istället ska jag sysselsätta mig med att läsa min bok som jag har beställt. Den heter Emma, Mias dotter. Det är alltså fortsättningen på Gömda, Asyl och Mias hemlighet för er som har läst dom. Sen ska jag självklart titta på Idol också, hoppas bara på att Johan Palm åker ut. Klarar inte av att se han i tv-rutan längre!!!

Imårrn ska jag, Pontus och farfar åka upp till graven för att tända ljus på pappas grav eftersom att de är alla hellgona. Vi har också köpt jätte fina blommor och en krans till honom =D

Sen är det bara att åka hem å fixa sig för att sedan åka hem till Jessica och pimpla vin med gott sällskap. Kvällen kommer avslutas på olearys med resten av hela södertälje. Så vi ses säkert i dimman =D

Slut för idag, Tack för idag!!








Kommentarer
Postat av: Party Queen





Han kommer inte åka så länge jag röstar!!!!

HEJA JOHAN, HEJA JOHAN, HEJA JOHAN!!!

Johan Palm is the cutest rocker ever!!!



Tack för ordet! (
ASG )



Allt bra annars???



Löööööv uuuuu! ;o)



Postat av: Party Queen





P.S.



Lite komiskt att först klaga på Johan...



...& sen lägga in en video på låten han sjöng & framförde sååå jäkla bra för nån vecka sen!!!

GRYM va han...& d tycker du oxå ;o) Erkänn då ;o)

U know u love him ;o) Erkänn då ;o)

ASG



Pöss



D.S




2008-10-31 @ 22:01:15
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Jooz

haha synd. inte johan den här gången helelr..





Imorn är det party, yeah!



Asså tycker du att du är lik kevin b elelr?

haha, gosigos



kyss

2008-10-31 @ 23:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback