Come out, come out, wherever you are....

Idag har jag minsann jobbat, 11 timmar till och med =). Nu är jag jätte trött å vill bara sova. Ska jobba mycket imårrn med!

Om 2 dgr är de kryssning, wooohooo. Har fortfarande absolut ingen aning om va ja ska ha på mig, men men det löser sig alltid =)

Min kära syster Emma bloggade förut om skräckfilmer, att hon aldrig blir rädd osv. Å så klagade hon över att The strangers absolut inte var läskig. Själv höll jag på att dö av skräck när jag såg den. De va Daniel som tvingade mig å se den klockan 1 på natten när jag egntligen var as trött å bara ville sova. jag ahr alltid vart rädd för mörker i hela mitt liv. De är först nu som jag typ vågar sova själv hemma, men då har jag ändå tv:n på å alla lampor tända under hela natten. skulel aldrig sova när det är helt mörkt, bara tanken på de får mig att vilja grina. De är inte de att jag är rädd för att nån ska komma in å mörda mig eller nåt, nee, jag tror på spöken å sånt istället. Är verkligen livrädd !!

De här vet Emma om också, å de va ännu värre när jag var liten. Såå vad gör hon då?

Vi sov i en våningsäng på den tiden, jag var väl runt 7-8 år, kommer inte riktigt ihåg, å hon va väl runt 12 år. jag vaknar iaf mitt i natten av att jag är kissnödig, as jobbigt såklart eftersom jag tycker de är så läskigt att gå till toaletten när det är mörkt ( de tycker jag fortfarande). Jag skyndar mig iaf as mycke å hoppar ner i sängen igen och förösker somna om. Va händer då? Joo, jag känner hur mitt täcke börjar dras ner under sängen sakta, sakta.......Asså ni kan ju fatta min panik, jag va ju helt föröstörd. D här va ju bara ett bevis på att spöken faktiskt finns tänkte jag. När jag va tillräckligt knäckt å jag trodde att mitt hjärta skulle stanna hör jag hur Emma börjar garva och kryper fram under min säng. Då har hon alltså lagt sig där medans jag va på toaletten å jag som trodde hon låg å sov hela tiden i sängen över mig. Snäll syster va?! Neee






Jag vågar sova i mitt rum nu med alla lampor släckta å tv:n avstängd, men de är bara för att mamma å janne är hemma hehe =)

Den värsta skräckfilmen måste ju vara The Ring, asså den filmen hatar jag verkligen. jag blev helt psyksjuk efter att jag såg den, jag fick för mig att jag såg saker uatnför mitt fönster å grejer. jag satt lixom hemma hso kevin i en vecka efter skolan tills mamma kom hem efter jobbet, för jag vågade inte va ensma hemma, även fast de va mitt på ljusa dan. Helt sjukt verkligen!


fan nu har jag skrämt upp mig själv haha, inte bra de!

Sov gott



Kommentarer
Postat av: Party Queen

Åh herre gud va jag sitter å skrattar just nu! :D

Va elakt av mej!

Förlåt,förlåt, förlåt älskling!!!



Du gör ju iaf framsteg va gäller rädsla!

I'm impressed!



Saknar dej...



Får ta en film kväll el. nåt snart!



Massa STORA Kramar

Postat av: Jenni

Hehe..det är ju sånt som måste göras! Och för det mesta tycker jag ju om och städa så det är inte så jobbigt! kram

2008-10-17 @ 15:11:36
URL: http://metrobloggen.se/jennik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback