Ett gott skratt förlänger livet.....

Ikväll har jag lekt med Josefine. Vi gjorde i ordning 2 skålar med popcorn och en kanna med jordgubbssaft och satte oss framför Idol, ååh va lycklig jag är att det har börjat igen =)

Sen av någon anledning tar jag fram gitarren och ska visa att jag kan spela lite av en låt som Petter hade lärt mig när jag var på "rehab" i Norrköping! Jag va tydligen inte så duktig eftersom att Josse aldrig kunde gissa vilken låt det var haha. Sen ska Josse visa sin musikaliska sida och börjar spela lite piano, hon va ungefär lika musikalisk som mig och kunde spela blinka lilla stjärna och någon till låt hehe. Men efter en stund när vi har övat lite så lyckas vi komma på hur man spelar My heart will go on både på piano och gitarr helt själva. Det är en jävla stor bedrift av oss soom typ aldrig spelat något instrument nånsin i hela vårt liv. Så där satt vi minsann resten av kvällen och spelade och vi lyckades till och med få fram ett skratt som var på riktigt, de behövde vi!!

Sen har vi ju faktiskt gjort 2 låtar också sen förut, vem vet vi kanske ska fortsätta å skriva låtar och spela instrument. Jag tror att vi har en musikalisk sida där inne nånstans, den måste bara komma ut ordentligt haha =)





Imorgon är det Fredag, Det tackar vi för!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback