Fredag, underbara fredag

Visst är det underbart med fredag?! jag känner mig så glad =)

Igår blev det jobb mellan16-19 och sen bio med Josse och Anton. Vi såg Patrik 1, 5. Den var både fin, rolig och lite sorglig. Så om ni är sugna på bio så tycker jag absolut att man ska se den =). Josse kläckte iaf ur sig den bästa kommentaren som fick mig att skratta högt

- Men nu har ju han vart i någon annans stjärt!



Jag har betalat min räkningar idag också, inte roligt. Kul,  jag ska lixom leva på min lön jag fick idag i 2 månader eftersom jag inte har jobbat nånting i september så då får jag ju ingen lön nästa månad =(. Någon som vill sponsra mig???? haha =)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen ner på stan å träffa annie. Vi ska köpa biljetter till Olles imårrn. Sen har jag hört att de blir taco-kväll också hos patrik i pershagen, de vore ju något! Vi får se vad som händer helt enkelt.

Trevlig helg allihopa =D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback