Hårkatastrof


Nu har jag gått till frissan 2 ggr och försökt få mitt hår blont igen, men inte fan blir det som jag hade förväntat mig. De är jätte blont mitt uppe på huvudet och och sen typ ljusbrunt i underhåret blandat med lite gult och orange. Ändå har jag ju gått till en hårsalong både gångerna då tycker man ju att dom ska kunna göra det bra. Nu ser det ut som att jag har föröskt blondera det själv hemma eller nåt sånt. Å mitt stackars hår är ju så slitet efter alla färgningar jag gjort under dom senaste åren så jag får ju inte färga det igen nu på ett tag. Så nu ska jag alltså gå runt och se ut såhär, kul lixom. Jag kommer nog ha håret uppsatt en hel del känner jag.

Aa, de va mitt dagens I-landsproblem

Nog om det, jag har iaf fått ett jobb nu så jag kanske börjar nästa vecka eller veckan därpå. Det känns skönt =) Det är väldigt långtråkigt att gå hemma hela dagarna. Det jobbiga med det bara är att jag har börjat följa alla serier på dagarna som; våra bästa år, desperate housewifes, smallville och one tree hill hehe. De va mitt andra dagens I-lands problem!

Apropå ingenting så är filip och fredrik min roligaste männsikor, ligger i sängen nu och tittar på Vem kan slå Fredrik och filip. Jag tycker deras program är jätte roligt, ingen av mina kompisar håller dock med om det =)

Ne nu får det räcka för idag

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback