Mår som jag förtjänar

Ååhh, hatar att vara bakis, men lätt lätt värt det. Gårdagen var underbar, jag hade verkligen så himla roligt hela kvällen. Jag, Annie och panna var först hemma hos Josse i hennes nya lägenhet och drack vin, sedan fortsatte festandet hemma hos Jonas i brunnsäng där resten av grabbarna var. Det blev mycket sång och dans och en massa skratt. vid 11 tiden var det dags att ta taxi ner mot Oleary´s. Väldigt mycke folk där som vanligt, å nu hade dom ju öppet dansgolv plus att det var lönehelg. jätte kul hade jag, ville inte att kvällen skulle ta slut. Det spårade iaf för Annie som hade fått i sig lite för mycket och var långt ifrån nykter när vi skulle åka hem. Hon somnade ståendes i kön när vi skulle köpa mat, bra där =). De vart iaf taxi hem till Patrik i pershagen där jag deckade ganska fort på soffan. Jag kan inte påstå heller att jag var så nykter efter den kvällen hehe. Gissa hur fräsch jag var sen på morgonen när jag vaknade. Asså herregud säger jag bara, tur att jag inte sov med någon. Jag kände mig ungefär som om jag hade blivit överkörd av en bil och såg ut som ett riktigt trash. Jag var svart runt hela ögonen och jag skulle stappla mig hem i mina krogenkläder och mina pumps som är 10 cm höga. De va massa barnfamiljer som var ute å gick oc jag höll på att skämmas ihjäl. jag kunde verkligen inte gå, va helt skakis i hela kroppen och hade jätte ont i fötterna från gårdagen och jag vet inte hur många ggr jag trampade snett och gjorde illa mig. men efter en dusch, frukost och 2 ipren så kände jag mig lite bättre. Lite bilder bjuder jag på också.

       

       

      

Hoppas alla har haft en lika trevlig helg som mig =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh fy fan vilka hemska bilder på mig hoppas du har noll besökare!

Postat av: Marre

haha nee du är alltid lika söt älskling =D

2008-10-02 @ 12:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback