Tisdag

Fan va rolig Magnus Betnér är då. De roligaste var när han berättade att svenskar tycker att de är så pinsamt å höra andra svenskar prata engelska, å det stämmer ju verkligen så himla bra. Jag hatar när man ser kändisar på tv som ska prata engelska, förutom dom som är jätte bra såklart som tex, stellan skarsgård och peter stormare, då är det helt okej! Jag satt verkligen och skrattade högt med tårar i ögonen när han pratade om det.

Asså jag tittar på Oprah nu å det är en liten asiattjej som inte kan vara mer än typ 10 år och hon sjöng precis whitney houstons sång I have nothing och hon lät precis som henne, trodde verkligen att de va Whitney som sjöng. Orka sjunga så bra när man är så liten, riktigt avundsjuk är jag.

Idag ska jag ner på kontoret och träffa min chef för att skriva på lite papper mm.., sen ska jag åka till mammas jobb och gymma lite. Jag har inte tränat sen i maj så de kommer bli tungt idag, kommer typ inte orka lyfta en vikt ju, haha aa vi får se hur det går.

Nu ska jag gå och äta frukost, ha en trevlig dag =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

alltså jag fastnade ju verkligen också framför oprah igår med alla dom där högintellektuella barnen som va bäst på allt! visst känner man sig lite låg då? haha

Postat av: Marre

haha aa skojja inte, jag vill också vara så där bra på nånting :P

2008-09-24 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback