Tröööött

Aa träningspasset var väldigt jobbigt, det kändes att det va ett tag sen man tränade. Hade ont i hela kroppen och orkade knappt röra mig när jag var klar hehe. Det såg ut som om jag aldrig hade tränat i hela mitt liv, men men om några veckor blir det nog bättre hehe =)

Läste i LT idag att ännu en tjej hade blivit våldtagen i blombacka, hon va bara 16 år också. Det stod också att polisen förmodligen skulle hitta honom eftersom hon visste vem det var. Han hade tydligen förföljt och trakkaserat henne innan. Vilken sjuk värld vi lever i, Nu vågar man ju inte ens gå själv hem från bussen på kvällen längre. De kanske står nåt pyscho bakom nån buske å väntar på än, man vet ju aldrig. Nee usch, man börjar ju fundera på om man verkligen vill föda barn till den här världen?! Man borde egentligen ta hand om dom barnen som redan finns och har det svårt!!

Nu börjar Vänner ser jag, sen är det Idol och vem kan slå fredrik och filip. Tv-nörd? Javisst!! =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback