090421

Har haft en jätte mysig dag idag med min Josefine i sthlm=D Vi har tittat på käder och i inredningsaffärer. Josse fick med sig gardiner och en badkudde, och jag fick med mig 2 par skor hem. Det var meningen att jag skulle köpa upp typ hela Gina tricot hade jag tänkt, men klänningarna som jag hade sett på deras hemsida var inte alls lika fina i verkligheten, så då fick jag unna mig skor istället =)

Se så fina dom är <3



Nu ska jag ta mig ett bad. Fryser så mycket att det gör ont i kroppen, usch!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hoj bruden!! Nu ha snygg johan kommit hem från sin asien tripp! Å stoffe har skvallrat om dig å kollat in lite bilder... Så nu ska du snart på blind date med en brand hunk!!



Kram Linda

Postat av: Marre

åh shit va nervös jag blev nu haha =)

2009-04-22 @ 14:52:38
Postat av: Linda

Inget att vara nervös över!! Han är snäll å go!! LÄttsam!! Adda han på facebook!! ,)



Han är nyfiken på dig! :)

2009-04-22 @ 20:17:52
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback