6 April 2009

Idag är det min dag. Och dagen började med att jag glömde min mp3 på bussen :( Så nu måste jag köpa en ny, å för vilka pengar då kan man fråga sig ?:(
Suck suck.....

Har vart hos naprapaten idag igen, så nu ska min rygg äntligen vara botad hehe. Sen har jag precis vart på en powerwalk med min mami också. De va min födelsedag de haha. Känns inte ens som att jag fyller år idag eftersom vi firade mig i lördags. Blev väckt i morse av josse och patric som sjöng för mig i telefon. Alltid trevligt att vakna så =)

Grattis till mig då =)





Ciao




Kommentarer
Postat av: Mlan

Snyggo!! Grattis i efterskott! Kommer ihag for tva ar sedan da firade vi hos mig me pask o allt. Glad pesk!haha...du e skiiiit snygg pa bilden jossan lagt upp pa sin blogg. Vilken javla babe! Haha hoppas allt va lyckat gumman..saknar dig

2009-04-08 @ 08:11:50
Postat av: Mlan

Snyggo!!! Du ar skiiit fin pa bilden jossan lagt upp, vilken babe alltsa!!! Grattis i efterskott o hoppas du hade en lyckad fest...saknar dig!!!!

2009-04-08 @ 08:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback