Friends are friends forever


Jag saknar mina vänner, saknar dom verkligen jätte mycket!!!







Kommentarer
Postat av: Carla

Åh nej glömde du MP3 på bussen? Har du ringt SL och kollt om den är där?

Såg du oss i tidningen?

Kram

Postat av: Marre

Men ja haha jag gjorde ju det. jag är så jäkla klantig =) Jag orkade inte ringa SL för bussen fortsatte ju mot ronna så den är ju förmodligen borta då :P



Såklart jag såg er i tidningen, ni var ju så himla fina <3 hihi

2009-04-14 @ 00:25:58
Postat av: Carla

Tack, han älskar att sova så, och så svettas han som fan där =)



Hahaha så sant!



Förutom dom har skrivit fel datum, han föddes ju 12:e januari!

2009-04-14 @ 00:33:07
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback