090810

Idag är det min första dag på min socker-avvänjning. De har faktiskt gått riktigt bra, men som sagt så brukar de vara tredje dagen som är värst. De brukar ju inte ta mer än 1 vecka att få bort sötsuget så det känns ju faktiskt lite skönt. Har verkligen ätit allt onyttigt som går dom senaste veckorna och har inte rört på mig mer än vad som behövts. Så nu får det bli ändrade vanor helt enkelt =D

Kul att jag inte somnade förns kl.2 inatt. De känns som att jag kommer decka direkt efter prison break :P



Kommentarer
Postat av: Carla

Lycka till, jag har varit sockerfri och snacksfri i snart 9 veckor =) Förutom lite fusk nu när Chris hde semester!

Postat av: The Queen of The Kitchen



Då är ju Min Planerade Meny för Fredagen PERFA!!

( jaa, Minus Desserten Jag hade Planerat i&fs )

Asiatiskt:

Kyckling Vårrullar m. Olika Dipper

( Man fyller Salladsblad m. Massa Gottis

& Dippar i Olika Såser )



Desserten var :

Brownies m. Chokladglasyr

(men den är m. Socker så Stryker vi 9



Får även Stryka Frullen :

Blueberry Pancakes m. BlueberrySyrup m.m.



Fast "Vårullarna" Räcker ju Gott & Väl !



Längtar Järnet till Fredag !

God Mat, Gott Vin, Nya Filmer, Mys-Pys & Världens Bästa Lillis !

Kan det bli Bättre ???

NOOOOO It Can't !!!



Älskar Dig Lillis !



2009-08-11 @ 02:23:56
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback