Hemma =)

Sådär! Nu är jag hemma i Sthlm igen =) Å det första jag möts av är det här:



Haha, lite post lixom :P

Jaha, vad har hänt dom här 2 veckorna i S-tälje då?! Massor känns det som....

- Vi har haft tjejkväll hemma hos syster. Hon hade gjort gudomligt god mat, det var som tacos fast mycke godare och mycket nyttigare hehe :P Till efterätt åt vi brownies med glass till som också var världsgod =D Sen ska vi inte tala om frukosten elelr rättare sagt brunchen som vi åt dan efter. Hon hade gjort American-blueberry-pancakes och även gjort bagels med alla möjliga pålägg till. De kallar jag LYX!!!

Här är lite bilder som jag snodde från hennes blogg :P









Helt Lovley♥

- Sen firade vi Emelie som fyllde 22 år. Det bjöds på goda smörgåstårtor och cheesecake. Sen blev det dans, lekar och en hel del alkohol =) Vi avslutade kvällen på 550 där några utav oss fick gratis inträde=) Å tur var väl de för jag kommer aldrig sätta min fot där igen. Jag glömmer bort att jag är 22 år och att de är en helt ny generation ute på vårt gamla TK nu =(. Annars så var kvällen riktigt bra!!





Emelie har nu flyttat till Luleå också :(  De är lixom hur långt bort som helst, de t.o.m gränsar till Finland typ hahah :P Men jag längtar tills vi ska åka å hälsa på henne. Då kommer de va riktig vinter där uppe och man kan sitta inne med varma kläder och dricka varm choklad=) Åhh jag längtar =D

- Vi har även haft en avskedskväll för carro som åkte tillbaka till usa i lördags. Vi åt tacos och en helt underbar morotskaka till efterätt som vi hade gjort=)

- Jag har haft myskvällar med Jessan som har varit väldigt välbehövda♥

- Vart på bio med Bunny och såg LA gigolo. Kanske inte så bra film, men lätt värd att se eftersom ashton kutcher är helt sjukt snygg i den filmen ;)

- Vart på stranden å myst med tjejerna



Nu måste jag titta på prison break




Kommentarer
Postat av: The Queen of The Kitchen



Flyger just nu omkring på ett

Über Mjukt & Rosa Fluffigt Moln

på Väg mot det Ljuvliga Cocilla-La-Land...



På Resan dit (till Cocilla-La-Land) stannade Jag till för att läsa Din Blogg...



Tänker Just Nu :



Guuud va Jag Älskar Dig Min Älskade Lillis !!!

Jag är såååå Glad att Du är MIN Lillis & att Du finns i Mitt Liv !!

Du är så....Fantastisk & Underbar!

Glöm ALDRIG Det !!



Saknar Dig som FAAAAN & det Grämer Mig nåt såå Fruktansvärt mycket att Vi Aldrig Fick vår Planerade "Sister-Weekend"

:o(

Jäkla Lunginflammation & Förstöra ALLT !



Men Jag Smittar iaf Inte...

YEEEEY...

Alltid nåt Right!?



Så när Du har nån Lucka i Schemat så säg till !

För Vi bara SKA HA vårat Mys-Pys!

PUNKT & SLUT!!!



Näe nu får Sluta Pladdra & Fortsätta min Resa...



Ring Mig, Dag som Natt, Vad det än är...

Finns ALLTID Här för Dig...



Älskar Dig...

KÄRLEK



MOAH

;o¤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback