Walk away


What do you do?
When you know something´s bad for you
And you still can´t let go






Kommentarer
Postat av: Buns

Vi kom inte på nåt svar va? =)

Postat av: Buns

Nope haha

2009-12-28 @ 18:43:46
Postat av: The Queen of The Kitchen



Kryptiskt...hrmm...



Mina "Extra-Jordsnurr" har tyvärr inga Nya Knep...

FÖRUTOM:

När man når min (Pentionärs) Ålder, så VET man, Innerst Inne, vad som Är Bra & Inte!

Vår Kvinnliga Gåva = Vår "Inre Röst" är till för att höras!!

Så Knepet är att:

Det gäller ju bara att lyssna på den, för den har faan ALLTID Rätt!!

Så Lyssna DIREKT, för "Rösten" har ALLTID Rätt!!



Wow va!? Haahaha!

Men Ni Vet ju att Jag har Rätt!

Lyssna på Rösten & ni Slipper Brustna Hjärtan!



Massa Villkorslös-Kärlek från Mig & Princess!

;o¤

MOAH



2009-12-29 @ 00:05:49
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback