090212

Jag vet att jag är as dålig på att uppdatera, Sorry :P Tyvärr kan jag inte skylla på att jag har så mkt å göra att jag inte har tid att blogga, för jag har ju all tid i världen....är bara lite lat =)

I tisdags bjöds det på middag hemma hos Anton och Knutte, hur gott som helst. Det blev köttgryta med potatisgratäng =D.
NI va ju jätte duktiga killar =) Kvällen slutade kanske inte riktigt som ja hade planerat, men va fan Livet är ju en fest.....eller?! hahaha



Imorgon är det helg igen och den här gången ser jag inte ens fram emot det.  Fan ta alla hjärtans dag, de är ju den värsta dagen på hela året för alla singlar (iaf för tjejer). Tänkte förut att de skulle va mysigt att gå ut och äta med sina kompisar, men nehe då har alla mina kompisar pojkvän. Jätte kul verkligen ...NOT!!!
Jaja, men de kanske blir så att jag ska jobba istället på lördag, hoppas hoppas.  Men på söndag iaf så blir det tjejkväll med mina finaste, så de längtar jag till =) Vad skulle jag göra utan er?! ♥


Nu blir det Batman för min del och sen sova







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback