Blond, Blondare, Blondast


Jag vart väldigt blond idag. Mitt hår är typ vitt uppe på huvudet och där bak i hårbottnen. Resten utav håret är en blandning av orange och gult. Hur svårt kan de vara att få mitt hår normalblont????  De blir lixom aldrig bra och ändå går jag alltid till frissan och färgar. Så nu får jag väl tvätta håret 5 ggr om dan med silverschampoo å se om de kanske blir lite bättre.

Ett tips: Färga aldrig håret mörkt om du är blond, de omöjligt å få tillbaka sin riktiga färg!!

idag har jag vart på stan i 11 timmar. Intressant :P

Sovdags nu






Kommentarer
Postat av: Petter

Ett hett tips är annars att raka av sig allt hår. Då borde det växa ut med rätt färg sen. Iaf, mer rätt färg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback