090106


Sådär nu är väskan packad. Imorgon åker jag och familjen ner till Skåne för att gå på mormors begravning som är på torsdag =( Känner att de kommer bli en riktigt jobbig dag. Hatar verkligen begravningar, tycker inte om att vara ledsen. Och jag ser inte fram emot att sitta i en bil i typ 6 timmar heller.

- (Pontus) Men du kan ju bara sova om du vill
-
(Jag) Nee, jag har blivit för gammal för de

Hehe när man var liten kunde man alltid krypa ihop där bak å sova genom hela resan, men med mina sömnproblem nu så är det ju fullständigt omöjligt. Å läsa kan jag inte heller göra för då mår jag illa. Jag får helt enkelt vara den där jobbiga lillasystern och sitta å retas med min bror tills han tröttnar på mig och slår mig så att jag måste säga till mamma hahaha=)


Men nu ska jag åka hem till Annie och titta på Lost hela natten =) Underbart




Kommentarer
Postat av: Party Queen







Mina tankar kommer vara med er hela dagen imorgon...

Har er allihop i mina tankar...



Massa pussar från syster.





Postat av: Alexandra

usch va jobbigt gumman,:( hoppas allt gick bra, tänker på dig ska du veta. många stora mysiga bamse kramar till dig <3

2009-01-08 @ 15:05:17
URL: http://alexsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback