090122


God morgon=) Idag gick jag upp halv 9 och var till och med pigg. De har nog aldrig hänt förut hehe. Nu ska jag snart iväg till jobbet, sen ska jag ner på stan och efter de blir det jobb igen. Inte så rolig dag kanske.....

Jag är sjukt sugen på semlor nu och det är långt kvar till den 24 februari då det är fettisdagen. De kommer nog bli en eller 2 semlor innan dess känner jag =) Semlor är verkligen de godaste bakverket!!

De stod i mitt års-horoskop i veckorevyn att februari skulle va den bästa månaden för kärlek och sex. De hoppas vi på ;) Semlor, kärlek och sex....kan ju inte bli bättre ♥

Nee. nu måste jag packa väskan och bege mig mot bussen. Kom på att jag måste hinna lägga in lite nya låtar på min ipod också. fan nu vart de bråttom ju

Hoppas ni alla får en fin dag =)




Kommentarer
Postat av: Party Queen



Semlor...

får i mig locket, sen e jag illa mående i 2 dar!

D e synd, skulle vilja gilla d, men d e bara FÖR mäktigt för mig :(



Men jag gillar verkligen att Februari låter så bra :D

Kan d verkligen stämma att Kärleks-Gudarna ska skicka lite Love åt vårat håll???

D vore ju toppen!!

För nog faan e d vår tur nu!!!



Hörrö Eros eller Amor eller vem du nu e....

Give us some löööööööv!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback