Jävla virus.....

Sådär. Nu gjorde jag som min syster sa; raderade all webbhistorik och laddade ner nya Msn. Jag tror viruset är borta nu, hoppas verkligen det. Förmodligen sitter det säkert nån datanörd och läser det här och kommer skriva en kommentar om att de inte alls är borta och att man måste ta bort allt å bla bla bla.....Men då kan ju dne personen komma hit och fixa det isf för att jag har absolut ingen aning om hur man gör.

Imårrn blir det träning redan 10 på morgonen med Josse =) Sen senare ska jag jobba mellan 16-20!

Hoppas ni på Msn inte är allt för arga på mig för att jag hade virus. Eller ni kanske inte är lika tröga som mig och min syster som trycker på en länk man inte en vet va det är för nåt :P hahahaa.....

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback