Never ending story....


3 saker som jag funderar på varje dag

Varför har jag inte heltidsjobb?

Varför bor jag fortfarande hemma (Igen) ?

Varför har jag inte körkort?

Dessa frågor förföljer mig när jag ligger klarvaken om nätterna och bara tänker och tänker....... 

Jo de är så att att jag är för lat för att ta tag i allt det här. Jag är lixom ledig hela dagarna och borde egentligen sitta å söka jobb då, men nej jag tycker att de är mycket roligare att titta på tv, träna, äta lunch på stan och bara njuta av att jag får sova länge på mornarna. Å hur mycket har jag ansträngt mig för att hitta en lägenhet? Jo jag har skickat ETT brev till en hyresvärd och sitter bara å hoppas på att dom ska höra va sig nångång i mitt liv. Varför inte bara ringa runt till alla hyresvärdar eller höra runt med folk man känner om dom vet nån lägenhet som står tom??! Latheten igen som tar över där. Sen de där jävla körkortet som jag är såååå trött på. Jag var ju nära förut men gav bara upp när det sket sig. Å nu säger jag bara att jag måste vänta tills jag har pengar, sen ska jag ta körkort. Aa men d eär ju jätte lätt när jag inte har heltidsjobb eller?!

De har blivit en ond cirkel

Någon som vill ta över mitt liv ett tag tills allt det här är ordnat??

Jag funderar på att inte ta en sömntablett ikväll. Undra när jag kommer somna, jag tippar på 5-snåret.
Så de ska bli ännu en härlig natt (NOT) med funderingar, tankar å allt annat som kretsar där inne i huvudet

Tur att jag har bra vänner ♥

God natt




Kommentarer
Postat av: Mlan

Du är världens bästa Marre!!! Du är verkligen de! Jag förstar va du menar exakt...men ta det lite som de kommer allt ordnar sig tillslut!!Puss

2009-01-16 @ 04:23:37
Postat av: Jooz

Du är bäst ändå älskling, så är det bara!

Postat av: Store bror

Jag har inte heller något körkort.



Varm kram

2009-01-17 @ 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback