090708

De blev en jätte mysig dag igår =)  Tyvärr så regnade det ju så vi fick sitta inne och äta. Men det gjorde inget, för maten var så underbart god så det spelade ingen någon roll vart vi satt. Hela dagen satt vi och tittade på filmen Jackssons: An american dream. Eller de va mest jag å pontus som tittade på hela filmen. SEn såg vi självklart lite av cermonin och jag kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna när hans dotter skulle hålla tal. Men vem kunde det lixom?! Vi hade till och med Michael Jackssons skiva på i bakgrunden medans vi åt hehe. Vi insåg också att han har ju inte gjort en enda dålig låt. Älskar verkligen hans musik <3

Jag och Hiro ligger å myser i soffan =)



Fina Kinya



 
Mimmis fina dukning med blommor och snäckor på bordet =)




OCH den världsgoda maten =)



Sen gjorde Katja en underbart god blåbärskaka till efterätt =) Och till förätt åt vi ju skagentoast som jag hade gjort! Tänk om man kunde äta sånt varje dag. Vilken lyx =D





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack för att du kom, gumman. Det var verkligen mysigt! Är det jag som tagit bilderna på hundarna? Ganska bra gjort av mig, fick inte med mitt eget finger eller så ;)



Puss

2009-07-09 @ 10:25:03
Postat av: Marre

Yees gumman, de är du som har tagit dom bilderna =)

2009-07-09 @ 12:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback