090709

Jag älskar verkligen att bo själv. Man har inga regler, ingen som tjatar på att man ska städa eller plocka upp kläderna på golvet. Jag kan göra allt det där när jag själv vill =) Och framför allt kan jag äta frukost i sängen och titta på våra bästa år  samtidigt =D Hahaha nu känner jag mig som björn gustafsson när han ska berätta hur bra det är å vara singel och allt man kan göra då i programmet sverige pussas och kramas.

Ne nu ska jag åka in till stan och möta upp mamma. Vi ska titta på gardiner och lite sånt. Sen ska hon sova här inatt också <3




Kommentarer
Postat av: Sis



Va skönt att Höra !

Välkommen till Livet, Där DU & Ingen Annan Styr !

Pretty Darn FAB Right !?



Bara 1 Vecka kvar tills min Lillis-Abstinens

får sig en Välbehövlig "Fix" !



Hälsa Mami & Hoppas Shoppingen går Bra !



Love You Long Time !

Postat av: Sis



Sitter( Föga Förvånande ) & försöker Fastställa Lördagens Meny !



Minndes (i bakhuvudet) ett Dessert-Recept...

...en Socker-fri "Turbo-Cheese-Cake"

En Cheese-Cake m. Sommar Smak av Rabarber

som serveras i Fina Glas !

Gillar du Rabarber ??



Jaja...Meny-Planering är ju bara Sååååå Kul!

;o)



Hoppas ni Sussar Sött ikväll !

Hälsa Mami !



PÖSS !



2009-07-09 @ 21:46:43
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Lillis

Å jag älskar cheese-cake. Å med rabarber låter jätte gott =) Det tycker jag absolut att vi ska göra!!! Missss uuuu siiiis. massa pussar å kramar från mig.Mami hälsar också <3

2009-07-09 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback