090712

Igår var vi ute på Ekerö och firade min finaste Josse som fyllde 22 barre! De va verkligen min roligaste kväll på länge. Vi åt jätte god mat och till efterätt hade dom gjort kladdkaka med nötter i =) Sen drack vi mängder av vin och jag fick nog i mig lite för mycket av det goda haha =) Det finns filmbevis på det också haha=) Jag ska inte ens gå in på hur jag mådde i morse, men som sagt: De va LÄTT värt de!!! Bilder kommer en annan gång för jag lyckades självklart glömma kameran där :P

Just nu är jag hemma hos mamma å janne. Ska jobba här i s-tälje hela veckan så då orkar jag inte sitta å pendla varje dag mellan sthlm å tälje. Skönare att bo här då=)

Ska titta på Marley and me nu som jag har laddat ner

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback