Money, money, money.....

Fy fan va det suger å va fattig. Jag vill bara ha pengar NU!! Någon som är rik som vill sponsra mig med lite pengar kanske?? Jag som ville åka till Annies lägenhet på Kreta, till Jessans hus på Gotland och gå på Britney konserten. Men ska jag eller har jag gjort det?? Nee, för att kunna göra det måste man ha pengar:( *griiin*. Ifs så prioriterade jag ju lägenheten såklart,  annars hade jag ju förmodligen kunnat göra några av grejerna iaf. Det känns bara så surt att man inte ska iväg nånstans under hela sommaren. Jag har ju åkt utomlands varje år och t.o.m 2 ggr per år ibland sedan jag var 9 år. Känns jätte konstigt att jag inte ska göra det i år =(

Jaja....sånt är livet. Ska börja spara pengar i höst så jag kan göra allt det där nästa sommar istället =)

Den här helgen ska jag vara med min finaste syster Emma♥ Ska bli jätte mysigt =) Eller ska jag säga FAB?! hehe






Kommentarer
Postat av: Sis



Hahahaha !!!

Varför Inte slå till med ett "Ab Fab" !?

Hahahaha !!!



Jaa, denna Helgen har Jag Längtat efter !

( mest för att Jag Saknar Dig i&fs )

Vi kommer få det Über Mysigt både Fredag & Lördag Kväll !

Jäklarns va Gott det ska bli !!



Fatta vilken God Brunch Söndagen ger !!!

Kommer sitta Fint det !

;o)



Jäklarns vad Jag har Kämpat m. Menyn !

Men nu är den Klar !!

PHEW !



Ringer Dig imorrn !

Älskar dig Lillis !

MOAH

;o¤



P.S. 1



Filmer till Fredag är Laddat & Klart !



P.S. 2



Vilken Söt Bild, minns EXAKT var Vi var !

Men Snacka om att varken Du eller Jag är sig Lika...

...Tiden går ju Ruskigt Fort !!



D.S.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback