Stockholmsbo!!!

Japp!  från och med nu bor jag alltså i Stockholm =D Går inte ens att beskriva med ord hur skönt de är att bo här. No more tälje!! Joo lite kanske, kommer ju jobba lite där plus att jag kommer hälsa på familjen och kompisar =) Nu ska jag alltså sova här själv för första gången. Flyttade ju in igår men då vågade jag nte sova här eftersom tv:n inte funkade då haha. Så mamma och janne skjutsade mig till mimmi i Täby istället. Vi hade verkligen as mysigt, satt å pratade hela kvällen så vi glömde till och med att titta på filmen som vi hade satt på hehe.  Hon är husvakt där hela sommaren så imårrn ska vi dit allihopa; jag, pontus, dennis och katja. Vi ska grilla god mat och bara mysa.

Nu måste jag sova


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja, det var verkligen supermysigt! Tack! Och imorgon ses vi igen :D så då får jag rå om dig och alla de andra igen. Hoppas du kan sova nu, ring om det är något. Mobilen är på hela natten.



Puss puss

2009-07-06 @ 23:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback