090603

Nu kan jag faktiskt skylla på att jag inte har haft tid å blogga.

Fredag: Jätte mysig tjejkväll hemma hos Annie i Pershagen. Vi åt grillad kyckling med poatissallad. Asgott verkligen!! Sen kom Emelie dit också som har vart borta i australien i 9 månader. Nu är hon äntligen tillbaka i vårat liv♥. När solen hade gått ner och de blev lite kyligt ute så gick vi in till värmen. Där väntades popcorn, skrattattacker och lite anden i glaset. Jag å josse var verkligen rädda på riktigt Hahaha =). Sen somnade vi alla gott hemma hos Annie.

Lördag:  Jag och annie låg å solade hela dagen på hennes altan. Lyckades bränna hela min rygg när vi låg och läste en vetenskapstidning. Jaa, ni hörde rätt, en vetenskapstidning. Jag vart skit lycklig när jag såg att annie drog upp en tidning ur väskan och tänkte att det var typ glamour eller nåt. Nee, då är det lixom en vetenksapstidning. - " Men den är faktiskt bra på riktigt".  Haha =). På kvällen sen när jag var hemma fick vi besök av Carla och Elliot, jätte mysigt å träffa dom =)

Söndag: Då vart det kalas för min farfar som fyllde 80 år. Alltid lika gott med smörgåstårta och vanlig tårta till efterrätt=) Mums. Så fick jag träffa lilla Hiro också=). Snacka om att de var sommar ute då, helt underbart. Dock inte lika kul att sitta på en buss då elementen fortfarande var på haha :P

Måndag: Låg ute å solade med Jessan på dan sen var det jobb fram till kl.7. efter det så väntade en myskväll med min syster. Hon hade dukat upp jätte fint på baksidan och hon hade gjort undebart god mat. En riktig mästerkock den där Emmis. Vi åt grillade kycklingfiléer med primörsallad och vitlökssås. Till efterätt åt vi fruktsallad med en hemmagjord as god sås till. Och självklart en hel del sangria vart det också =) SEn satt vi uppe ända till 5 på morgonen hehe Vi tittade på stepbrothers som var jätte rolig och The grudge 2 som jag egentligen inte skulle ha sett då jag är livrädd för skräckflmer och helt sjukt mörkrädd hehe.

De va de helt enkelt. Å ingen bild på hela helgen lyckades jag ta heller haha :(

Tycker så synd om alla som ska ta studenten imårrn å på fredag pga. vädret. Jag ska hålla tummarna för er alla studenter att ni får någon sol iaf och inte bara regn =)
Nu blir det snart lite mat tror jag och sen hem till Jessan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback