I am surrounded by angels, But I call them friends


Igår började jag min dag med massage för min rygg. Helt sjukt skönt. Efter det så åkte jag hem till Jessan där båda Emlorna var också. Det bjöds på pannkakslunch med trevligt sällskap. Lyxigt värre hehe =D. Senare på em. mötte jag å jessan upp annie å carro för att åka hem till Josse för en myskväll i Estocolmo. Vi åt thaimat och en massa godis framför talang. Vart det bara vi som tyckte att hundisarna var jätte bra å att dom skulle gå vidare?? Redan vid halv 11 var alla aströtta och vi styrde vår kosa hem till Södertälje igen! Som vanligt så vart det inga bilder från igår hehe. Jag vet att jag är as dålig :P

Ikväll kommer tjejerna hit och tittar på fotbollen. Det ska bli skoj de =)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Jooz

hundisarna rules!

Postat av: Carla

Haha, vem har råd egentligen? Tur att vi har astäta män som sponsrar oss så vi kan ha kul =D Haha.

Och btw, hundarna va käss! =D

2009-06-07 @ 21:19:47
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback