090310

Nee, nu får faktiskt sluta å snöa. Jag som trodde att våren var på väg lixom.
Idag lyckades jag ramla också när jag gick hem från bussen. Som tur va var det ingen som såg mig, men jag lyckades göra illa min handled som fortfarande gör ont. Uggs är verkligen livsfarliga på vintern när det är halt ute.

Imårrn ska jag upp tidigt för att åka till gymmet och ställa mig på löpbandet. Inget jag ser fram imot direkt :(

Kan ni tänka er att dom här två har spelat curling och innebandy en gång i tiden? Nee jag förstår det. Jag fattar ointe heller att vi har gjort det. Och så här mycket skrattar vi åt det varje gång vi pratar om det =)









Kommentarer
Postat av: Mimmi

Stackars dig, gumman! Jag ramlade två gånger idag när jag skulle hämta David, min gudson, på dagis. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta till slut :)

2009-03-10 @ 22:44:24
Postat av: Jooz

Haha asså jag kan inte tänka mig att de två har gjort det.. jag dör varje gång jag tänker på det precis som du gumman!! love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback