090505

Jag är dundertrött och skulle kunna somna på 2 sekunder nu. Men jag måste hålla mig vaken eftersom det är Desperate kl.21 och LOST kl.22.40. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag somna under någon utav reklampauserna som jag alltid lyckas göra bara för att jag ska "vila lite" haha =). Sen brukar jag vakna flera timmar senare och inse att programmet är slut för länge sen, och blir då skit arg på mig själv :P

Nu måste jag avsluta här så att jag hinner ha mitt dagliga telefonsamtal med Bunny innan kl.9


Kommentarer
Postat av: Princess Leya I



Vill Bara Säga Att :





Jag ÄLSKAR Dig...



&



Jag Saknar Dig...







Hoppas allt är Bra med Min Underbaraste Lillis !

Det var ju ett tag sen sist !

INTE Bra!

Jag finns ALLTID Här & Du är

MER än Välkommen När än Du Vill !

Saknar Dig som F
N Hjärtat !



Massa Pussar från Systra Di !

&

Slibbigt Blöta Pussar från Princess Såklart ;o)





Postat av: Princess Leya I



Vill Bara Säga Att :





Jag ÄLSKAR Dig...



&



Jag Saknar Dig...







Hoppas allt är Bra med

Min Underbaraste Lillis ?!?



Det var ju ett tag sen sist !!

INTE Bra!!!



Jag finns ALLTID Här &

Du är MER än Välkommen Hit, När än Du Vill !!



Saknar Dig som F
N Hjärtat !



Massa Pussar från Systra Di !

&

Massa Slibbigt Blöta Pussar

från Princess Såklart ;o)





2009-05-07 @ 21:22:52
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Princess Leya I



Saknar MIN Lillis...

¤ Snyft Snyft ¤



Syster & Syster Kväll Snart ???



Har faan Lillis Abstinens !

( Princess oxå :o)

Vi Saknar Vår Vackra Tjej !!



Massa Kramar, Pussar & Love från

Lille Store Söstra & Lilla Princess !







2009-05-09 @ 03:42:57
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Lillis

Jag älskar och saknar dig med =) Vi måste verkligen ses snart. Äta god mat och mysa framför en bra film skulle va perfekt <3



Massa pussar från mig till er =)

2009-05-10 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback