090520


Varför drömmer man aldrig om det man vill drömma om?? Jag ville ju drömma om att jag å Alexander Rybak var ihop ;) haha...
Istället drömde jag om att jag var barnvakt åt min styvbrors barn och att jag tappade bort dom. En riktig mardröm verkligen om det skulle hända på riktigt!!



Vem vill tappa bort dom här sötnosarna lixom?! ♥


Ikväll ska jag möta upp Annie å Jessica på Barolo för ett glas vin och en massa skitsnack hehe =)

Å solen har kommit tillbaka igen. Nu är jag glad =D

Puss å kram

 

Kommentarer
Postat av: Princess Leya I



Hahahahahaha!

Huua vilken jobbig Dröm !?



Bilden = 2 Oskyldiga & Snälla Kidz...

...Snacka om att Skenet Bedrar !!!

Hahahaha !





Postat av: Marre

Ja verkligen en jobbig dröm hehe =) De är bra att spela oskyldig på kort, de brukar jag också göra hahaha=D

2009-05-21 @ 00:16:21
Postat av: Princess Leya I



Hahaha, men Du ÄR ju Oskyldig!



Jag & Linda pratade om Dig idag....

JAG SAKNAR DIG !!!!



Pengarna Mina kommer snart, va sägs om en BBQ ??

Eller Ännu Bättre...

va sägs om en Exklusiv "Sisters-Only" Kväll ??



Min Lillis-Abstinens börjar bli Outhärdlig !!!

Och Bara DU kan Bota Mig !

Hitta en Ledig Lucka ASAP !



Massa Kärlek från Söstra Di !





2009-05-21 @ 21:30:34
URL: http://doggystyle.blogg.se/
Postat av: Rosie

Hahaha! Jag træffade min kærlek i Norge (syrran bott hær sen 2008 och dom jobba på samma jobb) och pendlade mellan Sverige och Norge i 3 månader innan jag flyttade dit =) Bott med honom sen dec, och førlovade oss i april! Ælskar att bo hær!

2009-05-22 @ 11:51:43
URL: http://rosierose.blogg.se/
Postat av: Lillis

Vad sägs om nästa helg när jag har fått lite lön??? Miss you a lot <3 Pussssar å kramar

2009-05-23 @ 00:42:19
URL: http://mariieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback