Ge mig sol och värme igen

Inatt åker mamma å Janne till Grekland i 2 veckor. På lördag åker Annie till Kreta och på tisdag åker Josse till Sicilien!!

Nee men de är lugnt, jag stannar hemma och håller ställningarna här så länge :P
Jaa jag är avis och bitter för att jag inte ska åka utomlands

-Men du var ju utomlands i april

Vaddå april liksom, de va ju en evighet sen?! De räknas ju knappt

 Ne men de ska faktiskt bli skönt att får vara ensam hemma =) Deär bara jobbigt eftersom att jag är så fruktansvärt mörkrädd. Men jag har ju ifs sovsällskap om jag vill så de kommer bli 2 bra veckor framöver =)

Ps. Jag å Annie var duktiga och tränade idag också =)


Kommentarer
Postat av: Syster Yster



Näe, inte ett dugg avis e man...hrmmm...!



Jag & Bäbis kommer MER än Gärna ut å Sover-över om du vill!

Kan ta me Kräftor/Vin/Filmer osv. så vi kan mysa Ordentligt!

Let Me Know okej!

Jag & Ley'is är där på 2 Röda för

Mys m. Lillis e det BÄSTA Vi vet!!

;o)

Älskar Dig Snutte-Pluttan!

Puss

;o¤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback