Torsdag

Igår kväll/natt satt jag å Alle och planerade våran halloween fest vi vill ha. Vi har redan bestämt vad vi ska vara utklädda till och är taggade som tusan. Dock vet vi inte vart vi ska va än men de löser sig alltid =) Vi blev så exalterade(stavas de så? ) att vi började klä ut oss redan inatt. Vi hade på oss en svart sexig body med kaninöron och en rosett runt halsen =) hahaha vi såg ut som Bridget Jones när hon är utklädd till kanin. Å nej de är inte de vi ska ha på oss på halloween, vi testade bara för skoj skull =)



De kommer bli så sjukt bra, jag längtar!!!

Första arbetsdagen gick väldigt bra iaf. De är otroligt skönt att vara tillbaka och jag har saknat mina kollegor =)

Nu ska jag bara vänta på att Alle ringer så jag kan åka dit å titta på Dear John

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback