One word frees us of all the weight and pain in life.That word is love

Igår hade jag hemmakväll på en lördag för första gången på ja vet inte hur länge. Även fast jag åt god mat(som jag btw hade lagat själv) hade soffmys med film och vin så kunde jag inte undgå att känna partynerverna rycka lite. Men jag stannade faktiskt hemma heela kvällen haha ;)

De kanske är dags att börja tänka lite på hur man lever när man har panik för att man inte ska gå ut. Borde typ ha en vit månad eller fler hehe. Men först måste sommaren ta slut innan de händer...

idag är de söndag också, värsta dagen på hela veckan. Har alltid haft ångest på söndagar fast jag inte jobbar. Äckliga tråkiga dag =(

Så om man inte har nåt att göra får man gärna komma å hålla mig sällskap eftersom att mina söndagsplaner sprack. Jag hade tänkt att spendera hela dagen och kvällen i soffan med True Blood hemma hos Erik. Men så vart de icke!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback