Paniiiik

Helt seriöst har jag totalt glömt bort att de är lilla julafton, julafton, juldagen och nyår typ jätte snart. Jag tror fortfarande att de är första advent och att de är en evighet kvar till jul (har inte ens funderat över att köpa någon julklapp än för jag tror de är så långt kvar..hmmm). Men nu insåg jag precis efter ett sms av Jessan att dom 3 första sakerna sker redan den här veckan och jag har inte planerat ett skit. Va de för fel på mig liksom?? Har alltid älskat juldan och nyår ju. Okej, jag vet ju lite va orsaken är...typ att de finns något annat som jag tänker på 24 timmar om dygnet ;) och som tydligen fått mig att missa allt de här andra viktiga haha. Jag har inte ens köpt en nyårsklänning och inte köpt biljetter till juldan heller...vet inte ens vart man ska gå ut. Ska alla till Berget i år lr???

Dags att börja planera och ta tag i det här kanske?!


Kommentarer
Postat av: M

berget eller tk!

2010-12-21 @ 21:24:23
Postat av: M

berget eller tk!

2010-12-21 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback