Måndag

Varför har jag skrivit Johan Kinnaman i förra inlägget när han heter Joel?? Haha, ibland är man allt lite snurrig i huvudet.


Idag har jag hunnit jobba, vart hos frissan och sen tränat. Jag är nog min roligaste människa som har tonat mitt hår till den färgen alla andra (inklusive mig själv under alla år) absolut inte vill ha. Typ råttfärgat haha. Som tur är så blir mitt hår blont på våren och sommaren så då blir det fint =) Klarade inte av mitt halva sönderblekta hår så jag var tvungen att färga de till min naturliga hårfärg. Just nu ser de typ grått ut haha :P

Lyckades glömma mitt vin hos frissan också. Jag tänkte verkligen innan att " Jag kommer säkert glömma påsen sen när jag ska gå" Å jaa de är väl klart att jag gjorde de då också!! Får gå å hämta de någon dag i veckan när jag har tid. De blir tydligen partaj både på fredag och lördag å jag har inget att ha på mig... PANIK!!

Nu blir det duschen å sen sova

Puss

Ps. De är bra med variation Bekka ;) Tänk bara på de hehe!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn vad du tränar nu för tiden, vad duktig du är! :-)



/

Big Bro

2010-02-10 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback