Rast

Nu har jag rast och äter en bulle. Så jäkla gott hehe =) Ska inte skriva nåt om vikt eller att jag är tjock. Har kommit på att jag faktiskt ska vara glad för att jag är frisk, för de är de som är huvudsaken =)

Sitter å tittar på resor här. Jag vill bara åka iväg en vecka å få värme och sol =) Någon som är på?? jag klarar inte av den här kylan och snön längre! Ge mig sommar nuuuu....

De här skulle ju inte sitta helt fel nu =D

Jobbar till kl. 19 idag å sen blir det träning. Hoppas jag hinner till spinningen :P

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu skrev du ju om det i alla fall?



/

Dennis

2010-02-23 @ 13:30:16
Postat av: Anonym

men kan du bara sluta läsa min blogg å sluta skriva dryga kommentarer!!!

2010-02-23 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback