Tisdag

Idag fick jag min efterlängtade semla, äntligen säger jag bara!! Som jag har längtat hihi =) Men där får de va stopp också, nu får jag vänta ett helt år till :( Annars blir man tjocker :P  (som att burger king och korv med räksallad är så mycket bättre lixom som jag åt i helgen, men då kan jag skylla på att jag var full haha  )

Idag när jag kom hem från jobbet så ställde jag mig å gjorde en ost och skinpaj, å god blev den också =) Så nu har jag matlåda med mig som inte består av makaroner hehe, PLUS att jag har sallad med mig. De är nog första och sista gången de hände :P

Så har jag hunnit med spinning och Core också med Buns =)

Lite duktig har jag vart idag iaf

Nu är det nog läggdags för imorgon ska jag jobba 12 timmar!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback