Tjejmys

Nu sitter jag här på min rast igen. Är as hungrig verkligen å de blir spegetti med köttfärssås till lunch! Mmgott =)

Igår blev det en spontan tjejkväll efter jobbet. När jag fick förfrågan om jag ville komma på filmkväll så tänkte jag först inte komma eftersom jag inte slutade förns 8 å skulle upp tidigt idag. Men så kom jag på att jag bara är 22 år och sömn är överskattat hehe :P Så jag gick och köpte godis på pressbyrån och kilade hem till Alex där tessorna och julia var också=) Vi drack vin, åt godis å tittade på film. Jag älskar spontana myskvällar mitt i veckan =)

Nehe nu ska jag väl fortsätta jobba här då =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Buns

Så det är vin, godis och film man måste locka med för att du ska orka leka på vardagar =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback