De är inte lätt när det är svårt

Jag har kommit på att jag glömmer bort att andas ibland. Vet att de låter lite konstigt eftersom att andas är ju inget man måste komma ihåg att göra. Men på bussen hem idag efter träningen så kunde de gå säkert 15 sekunder innan de slog mig att jag inte andades. Mitt hjärta slog fortfarande så hårt efter passet så jag hade ont i bröstkorgen, vilket annars brukar göra ont direkt när jag håller andan, så jag kände inget. Plus att min andning va så lugn att jag inte kände skillnaden på när jag andades och inte gjorde de. Så då glömde jag helt enkelt bort att andas några gånger hehe. vet att de låter lite sjukt :P Men jag är ju inte helt normal heller =D

Brukar också ofta hålla andan när jag är utomhus å fryser. Vet inte varför, de sker bara automatiskt när jag spänner mig hehe!

Jaja, imårrn blir det förmodligen träning igen efter 10 timmars jobbande. Lite duktig är jag iaf. Ska försöka å komma ihåg att andas då också ;)

God natt

 


Kommentarer
Postat av: Pontus R

haha jag brukar också glömma bort andas typ! Allt bra med dig marre?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback