Söndag

Igår var jag, buns å bekka å tränade body jam på fm. Å de va ju inte det lättaste kan jag säga. Har nog aldrig skämt ut mig så mycket som jag gjorde under de passet. Hip hop/street är nog inte riktigt min grej hehe. Men vi hade iaf något att skratta åt sen efter så jag/vi bjuder på den =)

Sen blev det kalas på Odenplan där min bror bjöd på god mat och en väldigt god tårta =) Fick även känna en riktig spark också från lille bebisen i magen =D

melodifestivalen igår var väl sådär. Alcazars låt var bra men dom kommer aldrig kunna toppa förra årets låt, Stay the night!! Den är fortfarande lika bra och jag kommer aldrig tröttna på den =)

Vid halv 11 sen sprang jag över till Mysan som var hemma i Pershagen. Vi drack vin och pratade av oss, samt såg när Sverige tog guld också =)

Idag vaknade jag inte förns halv 2, de va skönt =) ska väl klä på nu mig å gå över till Annie. Vi ska krypa ner  soffan å titta på våra favvoprogram!!!


Ha en fortsatt trevlig söndag =)

Puss




Kommentarer
Postat av: Carla

Alltså apropå det här med att ha ångest efter varje måltid, HA INTE DET! Njut av att du är fin precis som du är, för tjock är du inte! Komigen sen när du har fött barn, då kommer du ångra som satan att du inte var nöjd innan. För tro det eller ej, det blir inte bättre efter barn ;) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback