Nu har jag också gjort en såndär töntig lista =)


Namn
: Marie-Helen Larsson

Kallas för: Marre, Marie

Stjärntecken: Vädur

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: naveln och 5 i öronen

Tatueringar: Ja

Längd: 1.62 (önskar att jag var 10 cm längre)

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Blond

Fräknar: Ja, men mest på sommaren och jag tycker inte om de alls

Motto: Man lever bara en gång

Kär? Nope

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaa, jag önskar att jag bodde i något varmt land =)

Tycker du att du är attraktiv? Ibland

Dricker du? Japp, two oceans is the shit

Röker du? Feströker

Vilket schampo använder du? Nivea volume shampoo

Vilken parfym använder du? Mexx för tillfället

Vad är du rädd för? Spindlar och höjder

Gillar du att tvätta? De kan va kul ibland

Gillar du berg- och dalbanor? Nee, jag är ju höjdrädd

Senaste…

Filmen du hyrde? Slumdog millionaire

Filmen du köpte? Mamma mia tror jag

Låten du hörde: Jason derulo- Watcha say

Låten du laddade ner? Erik Grönwall- Higher

Personen du ringde? Pontus

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Vänner

Person du tänkte på? Hemligt :P

Favorit…

Låt: Oj, ingen aning faktiskt

Sak att göra: Shoppa

Sport: Ingen om jag själv måste utföra den, men fotboll är väl den sporten som är roligast att titta på

Dryck: Färskpressad apelsin juice

Kläder: Mjukisar

Film: Hmm..de finns så många bra filmer, men favoriten just nu är väl Twilight =)

Bil: ...

Serie: Just nu är jag besatt av Taking the stage, men annars älskar jag Gossip, DH, OTH, OC mm....

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja tyvärr, alldeles för många gånger

Gråtit över en flicka? Nee

Ljugit för någon? Jorå, de har nog hänt några gånger hehe

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Jaa

Träffat någon från internet IRL? Ne de tror jag inte

Antal…

Gånger du varit kär? Ja vet inte

Gånger ditt hjärta brustit? För många gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? 1 som jag vet iaf

Tjejer du kysst? Haha, alla mina tjejkompisar typ

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Alla mina närmsta vänner

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Säkert nångång

Senaste…

Boken du läste? Läser twilight just nu

Personen du fick e-mail av? De va säkert nåt från facebook

Personen du fick brev av? Vem skickar ens brev nu förtiden?!

Personen du fick sms av? Josse

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I höstas nångång när vi va hos Pontus å Mimmi

Saken du köpte? Present till Annie

Vad har du gjort idag? Vart på stan och försökt göra gele naglar på mig själv

Brukar du svära mycket? Jag tror de

När stiger du upp på morgonen? Halv 7 när jag jobbar

Vad har du på dig? Mjukisar

Vad ska du göra ikväll? Måla naglarna och titta på paradise hotel

Vad är du allergisk mot? Penicillin

Var har du ont? I min tand

Använder du hårspray? Sällan

Kan du stå på händer? Ja

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan

Salt eller socker? Socker såklart

Gillar du ketchup? Haha jaa jag är uppvuxen på makaroner med ketchup

Är du glad nu? Ja, de är jag faktiskt

Var du glad igår? Japp

Vad dansar du till? ALLT

Stockholm är… ? En jätte fin stad

Göteborg är… ? Dit Jessan ska flytta :(

Kan du sjunga? nee men jag önskar att jag kunde

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? USA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jippie present till mig =)

2010-01-04 @ 20:13:02
Postat av: Carla

Glöm ALDRIG att vi har varit tvkändsar också! ABC på ettan, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback