Ingen bra start på de här året

Sen klockan 4 i morse har jag vart vaken å typ grinat för att jag har haft så ont, Har längtat hela morgonen för att jag skulle till tandläkaren och äntligen få bort tanden. När jag kommer dit så säger dom att de inte kan ta ut den eftersom allt är så svullet runt omkring tanden. Istället skriver dom ut ett recept på antibiotika som jag ska äta i 10 dar vilket innebär att jag ska forsätta att ha ont, inte kunna äta och inte sova på 10 dagar till. Plus att jag inte kommer kunna festa på min bästa kompis födelsedag på lördag. Jag känner verkligen hur livet leker just nu...ELLER INTE!!!!

Men jag fick iaf veta idag att Pontus å Mimmis bebis mår bra och att de är en POJKE =) Vilket jag visste och hoppades på att de va!!

Så den där ungen kommer inte ha något annat val än att spela fotboll och heja på Aston Villa Haha =)

Blivande fotbollsproffs kanske?!

Ska bara säga att de här inlägget började jag på för 4 timmar sen, men eftersom bilden var på mobilen från början och jag inte fattade hur man la in den i datorn så tog de lite tid. Men efter några samtal med samsung support och några programinställningar senare så ligger bilden här hehe

Puss







Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vår fina pojke <3

2010-01-05 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback