Lördag

Igår berättade mamma för mig att hon har hittat 2 spindlar i mitt rum och menarpå att jag måse börja städa. Och som vanligt när min mamma säger att jag ska städa mitt rum blir mitt svar alltid -"mmm..." Å sen blir det alltid hon som får städa iaf. Alldeles nyss när jag satt i sängen och gjorde mina naglar fina upptäcker jag att de är en spindel framför mig på golvet. Jag blir helt paralyserad och hjärtat slår så fort så att de gör ont. Efter en stund börjar jag gråta och så fort jag hör att mamma kommer hem från tvättstugan skriker jag så högt jag kan att hon måste komma å ta bort spindeln.

- NU kanske du kommer börja städa här inne?? ( lite halvt irriterad)

Varför finns dom där äckliga insekterna för??? De bästa med vintern är ju att de inte ska finnas spindlar, men tydligen så älskar dom mitt rum. USCH!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback