Tisdag


Jag och min pojkvän som alltid kommer vara mig trogen ♥

Love you Hiro =D

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och snygg är han oxå, din pojkvän! ; )

2010-01-12 @ 21:50:27
Postat av: Buns

Hetaste paret i stan!

Postat av: The Queen of The Kitchen

*

Visade Princess detta Inlägg...Gissa om hon Reagerade!!!

Nu har du "a Hole Lot of Damage-Controll" att göra,

för nu är Din "Leyis" lessen :(

Hon trodde ju att Hon va Din favvo...



Hahaha, Snacka om Easy-Damage-Controll...

2 sekunder me Dig & Du är (Åter Igen) Favoriten Nr 1

;o)



Vi saknar Dig!!

Känner att Min sedvanliga "Lillis-Abstinens" börjar bli lite VÄL Jobbig!

Så när ledigt datum dyker upp, Call Me ASAP,

så vi kan boka en Dejt!!



Saknar Dig Mängder & Älskar Dig ÄNNU mer, Always & Forever!

1oooo.ooo.ooo.ooo.ooo.ooo Pussar & Kramar

/ Din Fanclub

;o)

*

2010-01-13 @ 20:36:47
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback