Tjockis :P

Även fast jag hittade min mobil så kan jag ändå inte använda den på 1 vecka eftersom jag hann spärra den. Orkar inte med mig själv ibland asså haha ;)

Jag å Annie skulle åka å handla snacks på willys idag och ha en mysig söndagkväll. Och när man ska köpa något gott till kvällen så handlar dom flesta normala människorna typ lösgodis, chips, popcorn å sånt. Men inte jag heller haha, jag började plocka lösgodis men kom på sen att jag inte alls var sugen på de så då köper jag istället en Almondy daim tårta till mig själv. Asså vem köper de till sig själv lixom?? Annie tittade snett och skrattade åt mig =)

- Men asså dom är ju inte sååå stora, jag får lätt i mig hela själv

Jag fick i mig 2 bitar innan jag mådde illa, men gott var de iaf =D

Imorgon är det en ny arbetsvecka igen, tur att jag tycker om mitt jobb ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback