Torsdag


Jag måste köpa mig ett träningskort har jag kommit på. Promenader och göra styrka hemma är inte riktigt min grej, jag tröttnar för fort. Jag vill hellre gå på roliga pass eller gymma. Funderar på att byta ut friskis och svettis (som jag har tränat på i alla år) mot worlclass istället. De ligger ju lite mer i centrum plus att jag förhoppningvis kommer att ha en lägenhet där snart också ;) Men de är ju inge roligt att träna själv, så nu är frågan, vem vill börja träna med mig på worlclass?? Någon?? Kom igen de blir kul, vi bli några stycken :P Tänk på beach 2010 =D




Kommentarer
Postat av: Mlan

Asså yes vi blir några stycken. Jag är på! Kommer från lule självklart..vilka dagar?Du vet hade ju ändå tänkt jobba varannan helg!

2010-01-15 @ 09:16:52
Postat av: The Queen of The Kitchen

Sign Me Up för Jag är HEL på!!

Speciellt om dom har "Bikram Yoga"???

Någon som vet???



Hoppas ni har en mysig kväll du & mammsen

;o)

Tycker det ska bli SÅÅÅÅÅ Härligt att ha dig nära igen...

Saknar våra Mysiga "Sisters-Only-Nights"

men snart äe dom igång igen! Sweeeet ;o)



Saknar Dig Massor & Älskar Dig ÄNNU Mer!

Längtar till den 29:e!

Det kommer bli AbFab...som vanligt ;o)



Massa Kärlek från Dina Bruttor

MOAH

;o¤


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback