Fuuuuuuck!!!!

Dom här skorna har jag tittat på typ varje dag sen dom började säljas, vilket var för typ några månader sen. Jag hade redan bestämt när jag skulle använda dom och dom skulle passa till min klänning perfekt!!! Jag har ju självklart tänkt tanken att jag borde beställa dom så fort som möjligt ifall att dom tar slut. Å jaa ni kan ju gissa vad som har hände idag då jag äntligen tänkte klicka hem dom. DOM FINNS INTE KVAR!!!!!! Finns typ bara storlek 42 kvar. Asså jag mår på riktigt psykiskt dåligt av det här. Jag fick seriöst ont i magen och hjärtat när jag såg att dom var slut!!! De är lixom mina finaste skor å nu kommer jag aldrig få ha dom på mig

Jag vet att de här är världens I-landsproblem men jag är ändå as ledsen =(






Kommentarer
Postat av: Buns

Jag förstår dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback