Torsdag

Är verkligen supertrött!!! Men tänkte att jag skulle försöka hålla mig uppe till 12 så att jag kan betala mina räkningar. Jag får på riktigt ångest om jag inte betalar dom direkt. Förstår mig inte på sånna männsikor som t.o.m kan vänta tills dom får en påminnelse innan dom betalar. I de laget hade jag dött för länge sen haha ;)

Jag har kommit på att min "betala-räkningar-direkt-när-lönen-kommer" noja är lika stark som Josses städ och pedant noja. Så nu förstår jag hur det känns gumman. Man får lixom ont i magen om det inte blir gjort hehe :P

Jag har verkligen vart världens mest osociala människa den här veckan. Men jag har jobbat mellan 12 och 14 tmmar varje dag så de kanske inte är så konstigt. Jag önskar bara att det fanns fler timmar på dygnet så jag skulle hunnit träna och vart där för min vän som behöver mig just nu.

Ikväll när jag kom hem vid 10 snåret så hade mamma gräddat våfflor till oss, hon är världsbäst ♥ Sen hade mina paket kommit också som jag hade beställt. Hur glad blir man inte när man får hem sommarkläder?! Jag får iaf lyckorus =D

Imorgon är min dag fullspäckad från de att jag vaknar till att jag somnar ;) kanske hinner med något bloggande där imellan, den som lever får se helt enkelt

"Bara" 40 min kvar nu!!

Puss



Kommentarer
Postat av: Carla

Men älskade du, du behöver ju inte sitta uppe tills dess. Det är bara att välja betaldatumet imorn så dras dom direkt :)

Postat av: Marre

Sånt visste inte jag att de fanns. ska komma ihåg de till nästa gång. Tack haha ;)

2010-03-25 @ 23:37:56
Postat av: Anonym

Haha! Va skönt att någon äntligen förstår mig! Fick panik i veckan när det skulle komma hem en bredbands kille till oss och instalera bredbandet klockan 8 på morgonen och jag inte hade hunnit städa! Panikstädade in i det sista, störd! Pussss

2010-03-26 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback