Twilight nörden



Jag har bara sista boken kvar att läsa nu. Jag vill inte börja på den för då har jag inget att läsa sen när den är slut. Å jag vill inte läsa något annat än twilight böckerna! Dom är ju så sjukt sjukt bra. Å man blir ju bara mer å mer kär i Edward Cullen för varje bok man läser. Just nu känns de som att det inte finns nån bok i hela världen som kan mäta sig med mina favorit böcker. Någon som har nåt tips på riktigt bra böcker så jag kan komma ur min twilight-koma??

Tacksam för svar ;)


Kommentarer
Postat av: Buns

Alla Dan Brown böcker!!! Asbra!

Postat av: Carla

Haha, ja! Jag kommer säga det bara för att jävlas med Elliot sen, för att typ ge igen för alla gånger min mamma sa så till mig ;)



Har sagt det förr och säger det igen... Karin Alvtegen, ägande bra böcker!

2010-05-19 @ 22:24:57
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om du vill fortsätta med vampyrtemat (om du är en nörd som jag är med andra ord:)) så tycker jag att du ska läsa Vampire academy böckerna:) Nästan bättre än Twilight.

2010-05-22 @ 17:58:23
URL: http://hoesoverbros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback