Torsdag

Jaha va har hänt idag då?
Först har jag jobbat hela dagen och sen har jag jobbat lite till;) Sen blev det aerobics med Bekka och nu ligger jag här i sängen och väntar på att paradise hotel ska börja. Ska också hinna se Vampire diaries innan det är sovdags =)

Imorgon blir det en fullspäckad dag. Ska jobba ända till 4 imorgon fast jag egentligen slutar halv 2. Men vad gör man inte för sitt jobb liksom ;) Efter de blir det shopping och lite middag på stan med mami innan det är dags för jobb igen hehe. Och innan jag tackar av fredagen så ska jag förbi Alle en stund för lite tjejmys <3

Puss


Kommentarer
Postat av: Storebror

Jag vill inte göra sådana klagomål på de antal timma du arbetar fröken...

2010-10-14 @ 22:48:43
Postat av: Emmis & Leyis

Shit va du Sliter Älskling!!

Jag hoppas verkligen att det uppskattas på Jobbet!?!



Säg till om du behöver flytt-hjälp eller Hjälp överhuvudtaget m. vad som helst!

I'm only a call away, and that's 24:7 for You!

Älskar Dig!



2010-10-15 @ 09:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback